چگونه زبان موبایل‌های سامسونگ را تغییر دهیم

تغییر زبان موبایل‌های سامسونگ به فارسی

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که از زبان فارسی در محیط و منوهای سیستم عامل استفاده کنند تا بتوانند راحت‌تر میان صفحات مختلف ناوبری داشته باشند و گزینه‌های گوناگون را انتخاب نمایند. برای فارسی کردن زبان و کیبورد سامسونگ مراحل تقریبا مشابهی باید طی شود که در پایین به ترتیب ذکر شده است.

1. برای شروع وارد بخش تنظیمات (Settings) موبایل یا تبلت خود شوید که با آیکن چرخ‌دنده قابل مشاهده است.

2. پس از ورود به صفحه تنظیمات، به پایین اسکرول کنید تا گزینه General management را ملاحظه نمایید. با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده دستگاه شما، ممکن است این گزینه متفاوت باشد. در صورتی که گزینه گفته شده را در میان موارد موجود داخل لیست مشاهده نکردید، می‌توانید آیکن ذره‌بین در گوشه بالایی صفحه را لمس کرده و سپس عبارت Language and input را جستجو کنید. در نهایت اولین گزینه در میان نتایج جستجوی نمایش داده شده را انتخاب کنید.
فارسی کردن زبان و کیبورد سامسونگ

3. در داخل صفحه General Management گزینه Language and input را انتخاب نمایید.

4. اکنون به صفحه Language and input منتقل خواهید شد که در آن به گزینه‌های مختلف مرتبط با زبان دستگاه دسترسی خواهید داشت. برای تغییر زبان محیط سیستم عامل به قسمت Language (اولین گزینه) بروید.

5. تنها زبان فعلی انتخاب شده برای دستگاه انگلیسی است. اگر زبان دیگری در صفحه Language وجود ندارد، روی گزینه Add language با آیکن سبز رنگ بزنید. اگر گزینه فارسی از قبل در صفحه گفته شده وجود دارد، تنها کافی است تا آن را به کمک فلش ناوبری در گوشه کادر، به بالاتر از زبان انگلیسی ببرید و سپس کلید آبی رنگ Apply را در پایین صفحه بزنید تا زبان دستگاه به فارسی تغییر کند. اکنون دیگر نیازی به ادامه مراحل نخواهید داشت.
فارسی کردن زبان و کیبورد سامسونگ

6. در صورتی که گزینه فارسی در صفحه قبلی وجود نداشت و آیکن سبز رنگ را انتخاب کرده باشید، به صفحه Add a language منتقل خواهید شد. کافی است در این صفحه گزینه «فارسی (ایران)» را پیدا کنید و پس از آن یکبار این گزینه را لمس نمایید.

7. اکنون دوباره به صفحه قبلی بازگشت داده خواهید شد و پنجره پاپ آپی با محتوای Set (x) as default language مشاهده خواهید کرد. برای تبدیل زبان محیط دستگاه به فارسی گزینه Set as default را در این پنجره انتخاب کنید. اگر این پاپ آپ نمایش داده نشد، کافی است مثل مرحله ۵، اولویت زبان فارسی را بالاتر از انگلیسی قرار دهید و سپس کلید آبی رنگ Apply را بزنید.

طراحی سایت

  • اشتراک گذاری
درباره admin
چند سالی هست که بطور پیوسته در اینترنت فعالیت میکنم.
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شاپ سیتی در زمینه معرفی و فروش کالاهای دیجیتال لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و... از اردیبهشت ماه 1401 فعالیت خود را آغاز کرده.
  • ایران - آذربایجان شرقی - تبریز
  • 041-00000000
  • 0914-0000000
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو به پرداخت ملت
کلیه حقوق این وبسایت متعلق بهشاپ سیتیمیباشد.