چگونه رنگ صفحه نمایش گوشی را تنظیم کنیم

تنظیم رنگ صفحه نمایش دستگاه‌های سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ به تنظیمات متعددی در زمینه نمایش رنگ‌ها مجهز هستند که از میان آن‌ها می‌توان به حالت تاریک جهت استفاده آسان‌تر و آزار کمتر به چشم‌ها در شب، حالت شفاف برای نمایش پررنگ و زنده رنگ‌ها و حالت فیلتر کننده نور آبی برای جلوگیری از اثرات منفی اشاره نمود. تمامی این موارد در بخش تنظیمات دستگاه قرار گرفته‌اند و کاربران نیازی به نصب اپلیکیشن‌های جانبی برای انجام این کار نخواهند داشت.

۱. برای تنظیم رنگ صفحه نمایش گوشی های سامسونگ، ابتدا وارد اپ تنظیمات (Settings) شوید و سپس از میان گزینه‌های نمایش داده شده، به بخش Display بروید.
تنظیم رنگ صفحه نمایش گوشی سامسونگ

۲. اکنون می‌توانید موارد متعددی در ارتباط با صفحه نمایش دستگاه را تغییر دهید. برای کنترل رنگ‌ها گزینه Screen Mode را انتخاب کنید.

۳. اغلب محصولات سامسونگ به صورت پیش‌فرض روی حالت Natural (طبیعی) قرار گرفته‌اند؛ اما کاربر می‌تواند در صفحه Screen Mode حالت‌های دیگری را نیز انتخاب کند و میزان گرمای تصویر را هم به دلخواه خود تغییر دهد. اگر می‌خواهید محیط سیستم عامل پررنگ‌تر شود و اشباع رنگ‌ها افزایش یابد، می‌توانید گزینه Vivid را انتخاب نمایید که کمی از واقعیت دورتر است و ممکن است در نور کم موجب آزار چشم‌ها شود.

در برخی از سایر دستگاه‌های سامسونگ گزینه‌های دیگری مثل Adaptive Display و Basic در کنار AMOLED cinema و AMOLED photo به چشم می‌خورند. در اولین حالت گفته شده، رنگ‌های صفحه نمایش با توجه به محتوای نمایش داده شده تنظیم می‌شوند و حالت دوم نیز به صورت ثابت از یک ترکیب رنگی در تمامی قسمت‌های سیستم عامل استفاده خواهد کرد. دو حالت آخر نیز برای اشباع بیشتر رنگ‌ها کاربرد دارند و مناسب تماشای ویدیو روی موبایل یا تبلت هستند.
تنظیم رنگ صفحه نمایش گوشی سامسونگ

۴. اگر از حالت‌های پیش‌فرض ارائه شده توسط سامسونگ راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از اسلایدر قرار گرفته در پایین عنوان White Balance اقدام به شخصی‌سازی گرمای رنگ‌های نمایشگر کنید. با تکان دادن اسلایدر به سمت راست (Warm) رنگ‌ها گرم‌تر خواهند شد و با جابه‌جایی آن به سمت چپ (Cool) از دمای رنگ‌ها کاسته می‌شود. همچنین برای دسترسی به اسلایدرهای اختصاصی هر رنگ می‌توانید کلید Advanced settings را در انتهای صفحه لمس کنید تا نمایه سفارشی خود را بسازید.

در تمامی مراحل می‌توانید به پیش ‌نمایشی از نحوه جدید نمایش رنگ‌ها در قسمت بالایی صفحه Screen Mode دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز با سوایپ کردن از سایر تصاویر در نظر گرفته شده برای مشاهده پیش نمایش استفاده کنید.

طراحی سایت

  • اشتراک گذاری
درباره admin
چند سالی هست که بطور پیوسته در اینترنت فعالیت میکنم.
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شاپ سیتی در زمینه معرفی و فروش کالاهای دیجیتال لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و... از اردیبهشت ماه 1401 فعالیت خود را آغاز کرده.
  • ایران - آذربایجان شرقی - تبریز
  • 041-00000000
  • 0914-0000000
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو به پرداخت ملت
کلیه حقوق این وبسایت متعلق بهشاپ سیتیمیباشد.